Tuesday, December 3, 2013

NUHA & NAYLA bila..........Aktiviti Bersama

Semalam, saya dan adik ada kat rumah dengan Ummi sebab Ibu Ana bercuti. Saya dari pagi sampai ke petang layan cerita kegemaran saya lah. Ummi layan korea sambil lipat baju dekat handphone dia.Dia download app Dramania semata-mata nak tengok cerita korea.Skang dia layan The Inheritors. 




Ni saya amik gambar adik guna handphone Ummi. 


Adik senyum jer bila saya amik gambar dia :)


Aktiviti menonton tv bersama dengan adik saya. 


Dan aktiviti tidur bersama. Abaikan saya yang seksi ;p Suka buang baju bila nak tidur.hehehe


Ni gambar saya dan adik saya yang Ummi tocangkan rambut. 


Saya dan adik yang tak nak amik gambar 


Dah terlepas. Amik gambar adik sorang-sorang pulak. 


Ni gambar pagi tadi pulak nak pergi hantar adik rumah pengasuh hari ni :) Adik jangan nakal-nakal tau duk umah Ibu Ana. Petang karang, Ummi, Abah dan kakak datang amik tau :)

Always dreamed of going to Hawaii? #RedBullMY can get you there! Find out how here:http://my.sharings.cc/p/5Fsmu

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla