Thursday, August 13, 2009

N.U.H.A bila...........Majalah Pa & Ma Ogos 2009

Hari ni saya bercuti dengan Ummi di rumah sebab mak pengasuh saya ada urusan zakat...murah rezeki mak pengasuh saya :) amin...

 
dapatkan di pasaran yer, Majalah Pa & Ma Ogos 2009
 ada gambar saya yang ini di ruangan mandi - manda :P 


masa majalah ni kuar, saya admitted kat De*MC :) 
abes lunyai saya kerjakan majalah Pa & Ma Ummi :)
p/s: Ummi kemut tau, dier bagi saya tengok kejap jer majalah yang ada saya tu..dier bagi majalah lama kat saya untuk lunyai2 kan :(

7 comments:

  1. horeyy..nuha masuk majalah..hikhik..

    ReplyDelete
  2. wahhh..glemer la awk masuk majalah..nti msti ramai peminat...

    Aimy

    ReplyDelete
  3. Alahai Nuha syg..klu auntie kat Msia dh lma auntie beli mjlh tu nk buat kngan2 tau...

    EEm geramnya tgk Nuha gigt mjlh tu...biar auntie pulak gigt Nha boleh?Heheh

    ReplyDelete
  4. wah glamer la nuha..masuk majalah.hehe

    ReplyDelete
  5. waah jadi celebrity la nuhaa..masuk majalah tu!

    ReplyDelete
  6. La tak perasan lak aunty nuha ada dlm mag tu...nanti aunty tengok kay sayang :)

    Ibu tak bg ye mag tu kat nuha...ish ibu nie, anak dah masuk mag tu patut kena bg credit kat dia gak tau...ekekek. Nie pasti kes sayang kat mag takut kena koyak...he he he...samalah cam intan :)

    ReplyDelete
  7. waa, nuha dah femes.. hikhikhik..

    Ashraf

    ReplyDelete

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla