Wednesday, April 16, 2014

NUHA bila............Lukisan Alat Tulis



Nampak tak saya lukis apa?

Di situ ada pemadam, pensil, pembaris dan buku serta meja tulis.
Tapi Ummi saya hairan kenapa meja sama besar pulak dengan alat tulis yang saya lukis..hihihi




Tuesday, April 15, 2014

NUHA & NAYLA bila...........Selipar Ummi


Saya memang suka main kat depan ni. Suka tengok kereta lalu lalang kat gate depan ni. 
Berkunci kat sini jangan risau . 

Hari tu senyap-senyap saya main selipar Ummi nak pakai. 

Alamak Ummi dah nampak saya pulak. Buat muka tak bersalah. Comel tak saya ?

Kakak pun join sama dengan saya pakai selipar Ummi. 

Macam mana nak pakai selipar Ummi ni kakak ? 

Oh, macam tu...saya nak cuba lah...

Alahai..Susah pulak nak masuk kaki ni kak..

Tak lepas lagi nak pakai..huhuhu
kena lebih praktis nampak gayanya...


Inilah selipar Ummi yang saya nak pakai tu. 
Terima kasih Abah belikan Ummi selipar baru yer :) hehehe




Wednesday, April 9, 2014

NUHA & NAYLA....Photoshoot yang gagal

Jom lah layan saya dan adik saya dengan gambar-gambar kami yang gagal dalam sessi photoshoot bersama Ummi gara-gara adik yang tak bagi kerjasama sebab badan dah letih berjalan seharian..hehehe




Kemain saya bergaya tapi adik...tak bagi kerjasama


Siap nak lari...

Nak peluk pun tak boleh dah...


Ummi suruh berdiri rapat-rapat....Dia pi lari lak adik ni


Bagi sudu makan sudu lak...

Saya dah buat macam -macam aksi ni...dia pi tengok saya lak...

Hurmm...layankan jer la...

Ummi amik gambar saya sorang pulak...

Tengok sempat lagi nak buat geram kat Ummi..




Tuesday, April 8, 2014

NUHA & NAYLA bila...........Sedondon

Hari tu saya dan adik saya pakai baju sama untuk menghadiri majlis persandingan mak sepupu saya di Kuala Terengganu. Sebelum ke majlis haruslah posing dulu..

Chewah tangan saya..Macam saya pulak nak bersanding..

Adik susah nak pandang kamera. Asyik gerak-gerak ajer..

Bergambar dengan Ummi sekali pulak. Tengok adik kemain menyegih bila nak amik gambar dia..

Ni gambar sekali ngan Ummi tapi adik tak sempat nak menyengih :p