Monday, April 21, 2014

NAYLA bila...................Stroller kakak

Sekarang ni saya buat ajer yang kakak saya buat. Apa yang kakak main saya main. Hari tu selalu la duk tengok. Apa lah yang kakak tolak ni macam best sangat ni. Bila kakak tak main.Saya pulak cuba tolak. Ni hah. Stroller kakak saya ni. Stroller RM5 dia.Lama dah beli. Kakak saya memang cermat dengan mainan dia .

vromm..vrom...

Wah..best jugak tolak stroller ni...

Apa pandang-pandang ? 

Masa ni saya tengah makan nasi sebenarnya..Tu saya nak buat apa ntah yang melekat kat lidah..


Nah Ummi amik ni :p 


Sambung main balik.. 

p/s:

Sepanjang usia saya ni, saya tak pernah naik stroller..hihihihi 

Abah bila saya boleh naik stroller ? 

Wednesday, April 16, 2014

NUHA bila............Lukisan Alat Tulis



Nampak tak saya lukis apa?

Di situ ada pemadam, pensil, pembaris dan buku serta meja tulis.
Tapi Ummi saya hairan kenapa meja sama besar pulak dengan alat tulis yang saya lukis..hihihi




Tuesday, April 15, 2014

NUHA & NAYLA bila...........Selipar Ummi


Saya memang suka main kat depan ni. Suka tengok kereta lalu lalang kat gate depan ni. 
Berkunci kat sini jangan risau . 

Hari tu senyap-senyap saya main selipar Ummi nak pakai. 

Alamak Ummi dah nampak saya pulak. Buat muka tak bersalah. Comel tak saya ?

Kakak pun join sama dengan saya pakai selipar Ummi. 

Macam mana nak pakai selipar Ummi ni kakak ? 

Oh, macam tu...saya nak cuba lah...

Alahai..Susah pulak nak masuk kaki ni kak..

Tak lepas lagi nak pakai..huhuhu
kena lebih praktis nampak gayanya...


Inilah selipar Ummi yang saya nak pakai tu. 
Terima kasih Abah belikan Ummi selipar baru yer :) hehehe




Wednesday, April 9, 2014

NUHA & NAYLA....Photoshoot yang gagal

Jom lah layan saya dan adik saya dengan gambar-gambar kami yang gagal dalam sessi photoshoot bersama Ummi gara-gara adik yang tak bagi kerjasama sebab badan dah letih berjalan seharian..hehehe




Kemain saya bergaya tapi adik...tak bagi kerjasama


Siap nak lari...

Nak peluk pun tak boleh dah...


Ummi suruh berdiri rapat-rapat....Dia pi lari lak adik ni


Bagi sudu makan sudu lak...

Saya dah buat macam -macam aksi ni...dia pi tengok saya lak...

Hurmm...layankan jer la...

Ummi amik gambar saya sorang pulak...

Tengok sempat lagi nak buat geram kat Ummi..