Tuesday, September 30, 2008

N.U.H.A bila.......... kena cucuk!

Hari ni aku bawa Nuha pegi klinik kesihatan untuk dicucuk untuk bulan kedua..
Berat: 5kg.
Masa aku bawa dia, sampai kat klinik Nuha nanges, rupanya dia nak tido.pastu, bila time cucuk, Cik Misi basahkan muka untuk kejutkan dia mangun, tapi dia masih mamai, terus Cik Misi cucuk..durjana btol Cik Misi tu!Tapi Nuha nanges sekali then dia sambung balik tido..Sampai umah, aku terus bagi ubat demam dan sapu balm kat peha Nuhha..
Ingatkan sakitnya sampai situ jer end of the story..tapi petangnya, peha Nuha membengkak..
Sedey sangat bila tengok Nuha menangis menahan sakit.Air mata aku tak dapat ditahan..Maafkan Ummi sayang..lepas ni ummi tuam peha Nuha lama2 k!
Petua: Lepas cucuk , letak balm dekat tempat cucuk atau tuam dengan air panas!

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla