Thursday, May 14, 2009

N.U.H.A bila...........pizza hut!!!

Entri ni agak lama jugak..ni masa minggu yang Ummi balik..masa tu Ummi baru gaji..Masa ni Ummi dan Abah bawak saya dan Kak Safra makan dekat Pizza Hut Kat Sacc..Sonok tau dapat makan2 kat sini..selalunya abah dan Ummi tapau jer..hikss...Saya pakai baju baru tau..baju ni saya dapat masa menang contest kat Mombloggersplanet hari tu tau :D



Saya tak tau laa nak order aper...Ummi ada ideas?




Ok laa...saya nak 1 super supreme large,cheese baked meatball chicken, thai tuna rolls,tempura king prawns and plain water..yang plain water jer saya minum pun...yang lain semua tu Abah dan Ummi yang makan :P Tunggulah saya besar sokk!!




Ummi, saya tak leh makan pizza ker??mushroom soup jer ni...




Kakak Pizza, saya tak nak bayar...Bil bagi kat Ummi saya ok!!!

7 comments:

  1. makin lawa la anak dara u neh.. huhu

    ReplyDelete
  2. hai nuha..cute! aufa pun mkn mushroom sup.sedap kan?

    ReplyDelete
  3. cian kt Nuha xdpt mkn piza..lain kali nangis minta juga ummi bagi hehe2...comelnya baju Nuha..tahniah!

    ReplyDelete
  4. amboi nuha...awak nak tayang baju baru yek!-from afif

    ReplyDelete
  5. Pandai dah mamam ye nuha! Cedapnyer, arissa nak sikit leh tak?

    ReplyDelete
  6. mushroom soup ble jer nuha...cilok jer umi punye hehe

    ReplyDelete

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla