Wednesday, May 5, 2010

N.U.H.A bila...........H/P Abah


Cuba teka saya tengok apa kat HP Abah saya??



Get your own valid XHTML YouTube embed code


 Saya tengok Upin dan Ipin la.Episod Terawikh.Btol-btol2.Lepas tu suh Abah atau Ummi ulang balik sampai lebam..hehehehe

3 comments:

  1. nuha,,nanti bday awak..awak request black berry satu tau..dari ma n abah awak.. kiter dah tau nak minta apa kat mummy kita..

    ~~AYRA~~

    ReplyDelete
  2. uncle nak tgk jugak nuha..hehe

    ReplyDelete
  3. comel jer...layan kn saja sampai dia dh boring..nnti dia brhnti la.. ;)

    jom ke APA KATA HATI pulak,
    HARI YANG CERIA

    ReplyDelete

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla