Tuesday, May 17, 2011

N.U.H.A bila......Spek Ummi

Lama sungguh tak menulis blog kan. Sejak dua menjak ni Ummi saya busy sket..Tak sempat nak tolong tekan butang publish untuk saya . Ummi bakal meninggalkan saya pergi outstation esok..Terpaksa menumpang kasih dengan mak pengasuh 3 hari. Dah la Ummi naik terbang (Read : Kapal terbang ) ..Jelez saya tau :p

Tapi terubat laa jugak kedukaan ni sebab saya berjaya rembat spek Ummi. Skang dah jadi hakmilik saya :) Jom tengok saya melaram dengan spek Ummi ni :)



 Ummi, You rock my world !!


Ummi,  jangan sedih-sedih yer bila pergi outstation tu....Saya tahu Ummi pergi sana demi kerja dan amanah Allah..Bukan nak bergediks kesana...Jangan lupa ole-ole buat saya yer...


Ummi, ingat , doa orang teraniya makbul doanya....Renung-renungkan :) Peace Ummi !


1 comment:

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla