Thursday, December 29, 2011

N.U.H.A bila...............Ferrari ride with Danish

Last week, Ayah Ngah saya sekeluarga datang bawak Tok Ji dan Tok Ki datang rumah saya. Maklumlah lama dah Tok Ji dan Tok Ki kat sana. Sabtu ni Ayah Long saya nak bawak mereka balik ke Terengganu. So seminggu la saya duduk rumah dengan mereka. Next week saya dah nak kena masuk taska pulak.

Jom la layan gambar saya naik Ferrari dengan Danish. Danish yang tolong kontrol kan kereta ni :) Kitorang main kat dalam kawasan pagar rumah ajer :)






p/s: 

Abaikan kain baju yang Ummi saya jemur tu yer :p


Jangan lepaskan tawaran Milkadeal, RM48 untuk rawatan di spa, sapa nak bagi. Klik sini untuk Register PERCUMA !!!


2 comments:

  1. wah...bestnya dia ada ferrari la...
    comel la anak u sis...


    salam kenal, terus follow sini...

    ReplyDelete
  2. Best ye nuha ade kete elektrik ni..alman pon nak satu gak....

    ReplyDelete

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla