Thursday, January 5, 2012

N.U.H.A bila................Mesin Bola Bertuah

Skang ni saya jumpa satu benda baru kat kedai runcit area rumah saya. Saya panggil dia Bola :p Ummi ajer letak nama Mesin Bola Bertuah tu sebab bila masukkan duit, dia akan dapat bola. Dalam bola tu kiranya ikut tuah la. Semalam saya dapat getah ikat rambut. Terus Ummi ikatkan rambut saya sebab getah tu putus selepas tu.Kelakar kan. Hari tu saya dapat cincin .


 Saya sedang gigih masukkan syiling 20 ¢ kedalam balang tu dan pusing tombol tu...


Yeay ! Bola Bertuah tu dah keluar !


Inilah rupa Mesin Bola Bertuah tu. Kat siti dia tulis Digital Ball...Apa yang digital ntah :p









1 comment:

  1. atia pun pantang nampak mesin ni....selalunya ibu bo layan sebab hadiah dalam dia tah apa2 tah...

    ReplyDelete

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla