Tuesday, May 29, 2012

N.U.H.A bila.......I-City Shah Alam

Malam tadi saya ke I - City Shah Alam. Memang lama sungguh saya tak kesana. Malam tadi pergi sebab bawa sepupu-sepupu saya jalan-jalan. Diorang datang jalan-jalan cuti sekolah. Hari Khamis ni, kitorang nak balik kampung .Jom la layan gambar saya dan sepupu-sepupu saya yer, Kak Nina dan Abang Man :)




Bayaran masuk : 

6.00 pm - 6.00 a.m RM10

6.00 a.m - 6.00 p.m RM 1



 
Ni kat bawah Space walk. Tak naik pun. RM10 sekali naik untuk satu cable car tu dan kalau budak-budak macam saya kena lebih 90cm baru boleh naik. Saya dah lebih 90cm :) Boleh round-round sekitar I-City.


Ni pulak ferris wheel, RM10 seorang 

Yang kapal ni apa ntah namanya, RM5 seorang tak silap saya. 
Semua pun tak naik ;p 

Kat bawah ni, free jer la, tak perlu bayar so kita bergambar la sampai lebam :) Macam zoo pun ada gak, sebab ada banyak binatang ada kat sini.


Cekak rambut berlampu saya tu RM5. Ummi ada belikan untuk Kakak Aisyah sekali .

 Ni kuda :)

Eh, dinosour pun ada!

 Saya naik panda bear..tapi bulu dia tak gebu macam bear saya lah :p

 Jangan main-main, harimau pun ada :)



Macam princess dah saya rasa :)

Eh, abang man pun nak jadi prince yer ? :)

Lepas dah bergambar sana-sini, kitorang pun balik rumah la tapi semestinya kena bayar parking terlebih dahulu ...Sekian :) 



1 comment:

  1. kopak duit kalo gi icity....banyak benor dah mainan berbayar

    ReplyDelete

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla