Tuesday, August 28, 2012

N.U.H.A bila..............Hari Raya 2012

Selamat Hari Raya semua. Hari ni dah dua hari saya dihantar Ummi ke taska. Hari pertama meraung siap nak ikut Ummi . Hari ni ok sket :p Sket jer la, ada lagi air mata nak tumpah tapi cepat-cepat Ummi pergi meninggalkan saya. Kesian !


Jom la layan gambar saya di pagi raya. Hari tu saya tak ikut pun Ummi dan Abah pergi solat hari raya sebab saya ada ramai sepupu buat teman bermain kat rumah Opah dan Tokki. Ummi dan Abah saya tak heran langsung. Seharian saya bermain dengan sepupu-sepupu saya.Tengah hari baru gerak pergi rumah Tok Ji dan Tok Ki pulak untuk beraya disana.Layan jer la gambar raya bawah ni yer :)

Mula-mula berdiri dulu..

Ok duduk pulak :p

Ummi dan Abah pulak posing berdua !

Bersama makcik-makcik dan sepupu-sepupu saya.


Ni saya dengan sepupu saya, Afiq :)
 
Ni kawan baik Ummi saya, Auntie Ana .

 Ni sorang lagi kawan baik Ummi, Auntie Cha. Saya bisik kat Ummi nak bawak balik baby yang Ummi dukung tu. Saya cium-cium ajer dia dan baby Auntie baik sangat-sangat :)

p/s:

Saya dapat banyak duit raya tahun ni. Terima kasih semua !

Korang gembira tak hari raya tahun ni?


No comments:

Post a Comment

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla