Thursday, December 27, 2012

N.U.H.A bila........Pendaftaran Tadika Mutiara Bistari UiTM 2013

Esok, hari pendaftaran saya ke Tadika Mutiara Bistari UiTM :) Dah kena masuk kelas 5 tahun dah :) 

Kena amik gambar ukuran pasport :) 


Amik gambar kat photo zzoom , Plaza Alam Sentral 



Yuran Ummi dah bayarkan tadi. Untuk pendaftaran RM 498 tak termasuk uniform sekolah yang kena bayar cash esok. RM 65 untuk sehelai baju & seluar + baju t-shirt RM 15. Nanti saya tayang baju sekolah saya yer.

Yuran bulanan  : RM 250

Yuran Tadika RM 150
Yuran Day Care RM 100



5 comments:

  1. fuh
    yuran tadika sekarang mahal dari yuran sekolah kan?

    ReplyDelete
  2. owh... sebaya la dgn asya ye.. asya dh register bru2 ni..1hb nimula sesi psekolahan.. sbnarnyer eksited+debar... hrp mrk ok2 sje kan.. yuran skarang mm mahalkan.. xpela.. smuanya demi ank kt,

    ReplyDelete
  3. wah mahal gak ek yuran anak kamu ni..semuga menjadi anak yang pintar

    ReplyDelete

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla