Friday, May 31, 2013

N.U.H.A bila...............Terasa macam Najwa Latif

Minggu ni saya asyik nak pakai tudung pergi sekolah sebab ada kawan-kawan pun pakai. So terpaksa la pakai baju sopan sket. Ummi cakap tak boleh dah pakai skirt pendek kalau nak pakai tudung.Ni gambar pagi tadi. Ummi gelakkan saya bila Abah bagitau Ummi apa yang saya cakap kat dia

 " Saya suka pakai tudung sebab rasa macam Najwa Latif "


p/s:

Ummi says : Hahahahaha. Perasan btol . Anak sapa lah ni :p Dah la mengamuk nak pakai tudung. Bila orang pakaikan , dia cakap Ummi tak pandai pakaikan dia. Last-last dia pakai sendiri. Kecik-kecik pun dah fussy..haisshhh

1 comment:

  1. fulamakkkk.. kak Nuha dah pandai pakai tudung belit2 yer.. untie pon x reti pakai tudung belit2 nih~

    ReplyDelete

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla