Tuesday, July 23, 2013

NAYLA bila..............Preloved Walker

Hari tu Ummi dah tension time berbuka sebab saya nak duduk dekat-dekat dengan orang makan. Selalu saya tahu tidur ajer. Tapi skang ada kalanya waktu berbuka saya nak tengok sekali diorang makan. Abah saya telah keluarkan walker kakak saya untuk saya duduk. Tapi kakak yang lebih-lebih excited sebenarnya. Dia tak sabar-sabar suh abah pasangkan bateri pada walker tu untuk bagi saya dengar muzik. Sebab dah lama walker tu, rupanya muzik dia tak berfungsi. Kakak saya frust sampai nak menangis. hehehe. Apalah kakak ni. Saya dah seronok dah duduk dalam ni.


Dah seminggu saya guna walker ni. Sekarang saya dah pandai gerakkan sendiri tau.


Kalau saya bosan, saya menjerit suh angkat keluar :p Tak boleh duk lama-lama sebab saya jenis cepat bosan.


Ini adalah walker kakak saya dulu :) Boleh baca kisah dia disini .



Macam mana anak korang ubah hidup anda. Hantar cerita dan sini dan menang hadiah RM12K  


1 comment:

  1. hai.. salam kenal,
    follower no.139
    done follow sini,
    jom follow teman yea ..=)

    http://tengkubutang@blogspot.com/ -->(official)
    http://kucenkucenbelog.blogspot.com/ -->2nd blog

    ReplyDelete

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla