Tuesday, January 7, 2014

NUHA bila................Solat

Hari cuti hari tu saya cakap kat Ummi saya nak solat. Banyak waktu jugak saya solat masa cuti hari tu. Jom tengok saya solat. Macam biasa lah. Mesti ada adik saya tengok saya solat tapi dia tak kacau. Kalau Ummi solat pun biasa dia tak kacau kalau mood dia ok. Tunggu jer Ummi solat kat tepi. Tapi kalau dia kacau biasa saya cepat-cepat amik dia .


 Kakak tengah buat aper yer
 Kakak tengah solat adik, jangan kacau
 Tak kacau kakak tengok jer la Ummi
 Kemain takbir yer kakak
Tahiyyat akhir sudah. Siap bertasbih dan baca doa lagi lepas solat. Lepas solat nak cium adik dan doakan untuk adik supaya tak nakal :) 

p/s:

Ummi says : 

Macam ni saya selalu buat kat dia :) hehehe. Doa sambil dia diriba saya dan sebut nama dia dalam doa masa dia kecik-kecik dulu :) Skang dah tak larat nak riba..hehehe. Dia pun jarang tunggu masa saya solat tapi tempat tu diganti dengan my Nayla pulak. 

Semoga jadi anak yang solehah anak-anak ku :) Amin

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla