Tuesday, March 18, 2014

NAYLA bila..................Melukis


Nak tahu kenapa saya menangis ? 

 Saya kena marah dengan Ummi saya. Pasal apa ?

Ni hah, pasal lukisan pada kaki saya ni. 

Close up sket. Tapi bukan pada kaki saya jer,pada cadar dan baju Ummi sekali saya conteng. 
Ummi tak perasan yang pen yang saya buat main tu tertekan . Nasib baik tak conteng dinding macam hari tu.

Akhirnya Ummi belikan saya magnetic board ni . RM11 jer beli kat GM Klang.Dah lama cari sebab Ummi dah nampak minat saya yang suka melukis tuh.

Tengok dengan kuasa halilintar saya melukis. hehehe. Kemain laju kan saya tulis.

Tadda...Hasilnya...Puas hati dapat menulis...seronok tau !!

Korang pandai melukis tak ?




No comments:

Post a Comment

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla