Thursday, May 11, 2017

NUHA bila.............Bekas Pensil dari Tin

Hujung minggu lepas, saya dan Ummi buat projek Dunia Seni Visual Tahun 3 saya. Hari tu masa kat kelas tak buat sebab saya tertinggal tin. Cikgu suruh buat sendiri kat rumah. Saya guna tin sardin. Abah yang tolong saya renjis dan percik warna air menggunakan berus pada kertas lukisan. Ummi tolong guntingkan kertas lukisan dan saya tampal kat tin. Sebenarnya Ummi dan saya buat sorang satu konon-konon bertanding lah. Lupa pulak amik gambar tin Ummi punya. Tapi Abah cakap saya punya lagi cantik dari Ummi punya. Gembira sakan saya. Dah bawak pergi sekolah tunjuk kat cikgu dan cikgu bagi saya A lagi :) Jom la tengok hiasan tin saya yer. 




No comments:

Post a Comment

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla