Monday, August 10, 2009

N.U.H.A bila...........1st Birthday Celebration!

Jutaan TERIMA KASIH buat Autie2, Uncle2 dan kawan2 yang hadir..saya suka sangat :)

Auntie Raa Uncle Nafi dan Kakak Anis,Auntie Wafaa dan Iman, Auntie Faidah  dan kakak tak tau nama , Auntie Rumiza dan Aimi , Uncle Semi, Uncle Anz...

Terima kasih buat Mak Long Chomel dan Ayah Long  :) sebab belikan saya banyak mainan dan layan saya main bila saya nanges :)

Terima kasih atas sumbangan hadiah...suka sangat :) banyak toys, books dan baju :) esok saya tunjuk..
tq jugak yer Auntie Ad...

Terima kasih atas ucapan buat saya...

Terima kasih sebab makan apa yang Ummi saya masak :) harap tiada yang sakit perut..hihihi

Terima kasih kepada abah saya sebab buatkan wording ni kat wall :) dan gantung semua belon...
terima kasih yer Ummi sebab bertungkus lumus jayakan 1st birthday celebration saya ni..saya janji akan jadik anak yang solehah :)

p/s: gambar 2 semalam saya akan update later ok :)

4 comments:

  1. Salam Nuha and Ummi :)

    Selamat Hari Lahir,my dear little Nuha.Meriahnya party nuha...:D Moga sihat selalu...xnak nakal2 tau ;)

    from: Teacher Shikin
    http://13-minibookstore.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. wahh meriahnya party Nuha..nape tk ajak kite sekali..;(

    Qasrina..

    ReplyDelete
  3. best lah idea abah awk buat gantung kt dinding tu... nti beday saya nk suruh mama wat mcm tu gak arr....


    Aimy.

    ReplyDelete
  4. Happy 1st besday nuha sayang! Best dan meriah nya party nuha ye...ramai kawan mai, mesti sonot kan :)

    Semoga menjadi anak yg solehah ;)

    ReplyDelete

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla