Friday, August 7, 2009

N.U.H.A bila...........nak makan sendirik...

Saya selalu tengok jer Ummi dan Abah makan...Teringin sangat nak makan sendirik...sekali saya telah diberi peluang oleh Ummi untuk makan sendirik menyepahkan rumah...yeeehaa...

 
Mula2, baca doa dulu...

 
Ummi nak amik gambar laa, posing manja dulu :)

 
eh, silap, jangan guna tangan kiri yer...

 
makan hendaklah guna tangan kanan yer..tangan kiri, utk basuh uk2 jer :P

 
ish,tumpah kat atas meja lak..maklomlah first timer :P

 
alaa..Ummi dah amik pinggan..macam x kenyang jer lagik...


ok dah habis...saya surrender....sepah2 kan?hikss..

3 comments:

  1. pandainye nuha da bole mkn sendiri..clever gal! ;) xsbr nk tgk mika mkn sendiri gak hehe..

    ReplyDelete
  2. Hmm.. bila la mama saya nak bagi saya makan sdr nih??

    jeles saya!

    -Ian-

    ReplyDelete
  3. alaahai..pndainya Nuha makn sendri..eem tak pe comot pn yg pnting bdikari kn syg?

    ReplyDelete

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla