Friday, October 16, 2009

N.U.H.A bila..........Ayra

Hari tu kan, saya jumpa kawan saya, Ayra..Kami bermain bersama-sama...seronok kan? bila nak jumpa lagi ni?


eh Ayra, macam mana nak naik kereta ni?



senang jer ni nuha, naik macam saya ni..


macam ni erk..syokknya..


nape auntie Tiara gelakkan saya ni?


ayra sedang menayangkan speknya pada saya..saya tak jelez :)


nuha, awak nak tak biskut ni??


saya amik satu tupperware laa erkk..

Nway, terima kasih Ayra yang ajak saya beraya umah hari tu..lenkali jumpa lagikk dan main bersama berebut erkk ...

4 comments:

  1. bila Nuha nak jumpa Aimy pulak?
    Rmh Aimy kt gombak...meh la...:-)


    Aimy.

    ReplyDelete
  2. nuha meh la main sama2 wafiq!!

    ReplyDelete
  3. Bestnya main sama2 neh..
    Jgn gaduh2 yea..
    =)

    ReplyDelete
  4. Nuha..baju awak cantik ar..mummy kita kata nak cari utk kiter...

    ReplyDelete

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla