Monday, October 19, 2009

N.U.H.A bila...........kasut oh kasut

Salam semua..hari ni mood tidak baik..saya menangis masa Ummi tinggalkan saya kat rumah pengasuh :(

hari ni saya nak cerita pasal kasut raya saya..opss..dah abes raya kan?raya orang lain pulak yer...
tak perla..walaupun dah basi, tapi saya totap nak ceghito jugok :) ai, cakap nogori plak :P btol ker ni Suri?Gambar-gambar adalah masa hari raya hati tu :)



Kasut ni abah tau yang pilih :) terima kasih abah....(abaikan muka saya yang menangis ni :P)



ada ker patut, diorang suh saya bergambar dengan kasut...saya nak main duit rm50 yang tokki bagi pun tak senang tau :P



cubaan untuk membuka kasut :) (abaikan Tok Ji saya yang seksi sket tu :P) skang korang tahu, kenapa Ummi/Abah saya tak putih tapi saya putih,sebabTok Ji saya putih :) bleh?


ni gambar terbaru saya dengan kasut saya...malam tadi :) hehehe

3 comments:

  1. cewahh..nuha dah bersiap sedia di muka pintu nak keluar eh...hehe

    ReplyDelete
  2. nak kuar ngan sape tu nuha..cantik la kasut nuha..

    ReplyDelete

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla