Monday, January 18, 2010

N.U.H.A bila ..........gigi taring!

Skang Ummi dah tahu kenapa hari tu, saya kuat sangat geget :) hihihi.


nampak tak tu?


mcm gigi anak jerung abah saya cakap!

hehehe.

Sape nak rasa gegetan saya?

6 comments:

  1. orang tua2 cakap kalo keturunan bugis memang taring tajam dan agak panjang skit...abah tak pasti btol ke tak...tapi taring abah memang tajam dan agak panjang...hehehe!!!makang budokkk!!!

    ReplyDelete
  2. jaga2 ummi nanti nuha geget putus jari tu kang! hihi ;P

    ReplyDelete
  3. byk dah gigi nuha ye..tapi kalau kena gigit tu memang sakit

    ReplyDelete
  4. Wah hahahaha..leh berlakon cite twilight ni hehehe btw, ade promo nih, Pocket Photobook RM99 je!kat http://kedaigambarkami.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. BRIDAL MAKEUP CLASS (2-DAYS CLASS)!!

    WHEN: 23RD & 24th january 2010
    WHERE: EYRA RIZAL MINI STUDIO, SHAH ALAM
    HOW MUCH: RM500

    **CLASS INCLUDING HAIR + SHAWL STYLING
    **LUNCH, MAKEUP TOOLS & PRODUCTS WILL BE GIVEN
    **GOODIE GIFT SUCH AS M.A.C EYESHADOWS/LIPSTICK WILL BE GIVEN(DIFFERENT GIFTS WILL BE GIVEN TO EACH AND EVERYONE OF U.)
    **CERTIFICATE OF ATTENDANCE WILL BE GIVEN.

    LIMITED SEATS UP TO ONLY 10PAX!!
    REGISTER LATEST BY 20TH JANUARY 2010 @ 9PM

    WWW.EYRARIZAL.COM
    0162128740
    FB: EYRA RIZAL @ EYRA RIZAL TOUCH

    ReplyDelete

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla