Wednesday, February 10, 2010

N.U.H.A bila ..........conteng-conteng

Korang pernah dengar tak pasal conteng-conteng?Ini adalah karya saya yang rasa-rasa boleh tak dihantar untuk conteng-conteng tu erk?Mintak pendapat sket.hehehe

Ini adalah skill menulis diatas betis jurus keempat namanya.hihihi

Hasil akhir...

Tadaa..


 

hebat bukan?Perut pun boleh diconteng dengan menggunakan pen ini..

 
close up sket..cantik kan??Ops.Abaikan ne*nen saya :)


kaki yang saya berjaya di conteng pada keesokan harinya pulak!!

tangan apatah lagi!hehehe

Semua ini saya lakukan semasa Ummi saya sedang tidur.Tiba-tiba dia rasa badan dia digaru-garu!hehehe.Dan hasilnya adalah ini..

tadaa...

bahagian belakang baju Ummi yang berjaya saya conteng tapi dimarahi Ummi :P

kawan-kawan ada karya sendiri untuk dihantar kepada conteng-conteng??

5 comments:

  1. hihi..nuha nuha... nasib muka nuha x conteng muka sekali... klu x teruk ummi nk bersihkan blk :)

    ReplyDelete
  2. hahahah....umie ni pun satu...lain kali sorokkan lah pen tu...kan dah...ish ish ish...anak sapa tu?ada potensi jadi cam amber chia ni...lukis kat badan jadi rimau plak....ops..hehehhehe

    ReplyDelete
  3. haih,nuha..nak jadi pelukis ke ni..

    ReplyDelete
  4. hehehe..sama la kite Nuha..dr muka sampai ke kaki, dr dapur sampai ke ruang tamu, bersepah2 hasil karya saya..;D

    yg berbakat,
    Qasrina..

    ReplyDelete

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla