Monday, February 22, 2010

N.U.H.A bila ..........main pasir pantai

Hari tu saya sempat jugak main pasir masa di terengganu..Saya pergi ke pantai kat area Paka, dekat dengan Residence Resort Paka.Tak jauh dari rumah Opah saya :)dan memang dekat dengan rumah Makcik saya Autie Achik :)[kakak abah saya :) ]Mula-mula saya geli nak pegang pasir tu


Mari kita mulakan!!!Geli plak tengok tangan saya penuh pasir tu...

Lepas tu, abah timbunkan pasir depan saya.Apalagi!!syok laa!

Abes rambut saya kena pasir..

Sempat lagi buat facial dengan pasir pantai.hihihi [Abaikan saya yang terkangkang :)]


Akhirnya, setelah penat main pasir, Abah ajak saya balik mandi! Sebenarnya lepas sampai kat kereta saya adalah mengamuk sebab tak puas lagi main pasir.hehehe.Ummi bawa saya pergi pantai balik.Esok saya sambung cerita lagi.hihihihi

6 comments:

  1. alamak..abiss la rambut nuha penuh pasir;:)

    ReplyDelete
  2. nuha main pasir mcm eisya..lulur semua kat badan ngan ramput..mcm spa jadinya..hihii

    p/s:-kalau tak silap blog ni masuk dalam majalah intrent..cuba chck ye..tapi rasanya betul..

    ReplyDelete
  3. kiss3..suke tgk gmbr psm dgn nuha jln seiring & sjln..
    nmpk comey..hee =)

    ReplyDelete
  4. kiss3.:p
    suke tgk gmbr psm & nuha seiring sejalan.nmpk comey jep..hee =)

    ReplyDelete

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla