Monday, March 22, 2010

N.U.H.A bila ..........Upin & Ipin

Hi...nama saya Upin!!


Hi..nama saya Ipin..
p/s: Ini ayah long saya la sebenarnya...hehehe.Abaikan yer Ayah Long saya yang sexy tuh :p

Sejak ada Upin, tido pun dengan Upin..


Tapi saya tak reti sebut Upin, saya sebut Pipin .

Korang ada Pipin tak??Pipin ni, Abah saya beli sebelum saya kena tinggal di rumah pengasuh sebelum diorang masuk hospital hari tuh la..

Dan Upin dan Ipin kepala jer tu, Ayah Long dan Mak Long saya punya, diorang beli kat Pesta Buku Antarabangsa 2010 :)

p/s: Terima kasih Mak Long belikan saya baju kat JJ hari tu :) Baju kat atas ni..sampai buat tido :p

2 comments:

  1. muhahahaha...nuha da jd mcm surila..tido ng ipin..nk g jln2 pun ng ipin...

    ReplyDelete
  2. anak aku tak kenal upin ipin. tp GBS die kenal ekekeke

    ReplyDelete

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla