Wednesday, March 3, 2010

N.U.H.A bila.........................cat ajaib?

Hari tu, masa Ummi pergi KB,Ummi belikan saya cat tau.Kat Wakaf Che Yeh :) Harga cuma RM10 jer.Tapi cat saya ni tak makan dan tak reti minum pun.Bunyi pun nyit nyit nyit jer sepanjang masa dan mata akan mengeluarkan cahaya.Hebat jugak kan?

Tadaa...Cat saya ..Tapi Auntie Iela punya cats boleh mandikan, saya punya tak boleh laaa...


Apsal cat saya ni asyik nak lari ajer...

Ummi, nape cat ni bunyi dia lain sket macam cat biasa?


Cat ni berkebolehan duduk atas kepala saya jugak :) psstt dengan bantuan tangan Ummi :p

Sehari jer cat ni selamat berada dengan saya.Hari kedua, cat ni sudah tidak mampu bersuara lagi.Saya menghempaskan berhempas pulas cat ni ke lantai.Bukan ker cat ada seribu nyawa? Tapi Ummi cakap itu cat lain, bukan cat saya.Abah cakap, Ummi patutnya kena belikan saya 2 ekor cat :P

9 comments:

  1. meen ade cat ne..... hahahaha..... tapi dah terbogel... dan dah masuk tong sampah....dan...dibawa ke tapak pelupusan sampah...

    ReplyDelete
  2. hahhaha..cat ni tak leh mandi yer..ala ciannyer..nuha mandi je ngan cat tu..tgk ummi marah tak:)

    ReplyDelete
  3. haha sama cam faiq,sehari je cat tu leh selamat ngan dia..lepas tu terus diam hehe

    ReplyDelete
  4. ala...sian cat tu....cacat dah

    ReplyDelete
  5. hihi..comelnya cat dia..sian dah tak bernyawa ye..eisya de pengiun..pun sekejap je bernyawa...lepas tu terus mati..hihii

    ReplyDelete
  6. Ganas jugak Nuha ni.. huhu.. nnt suruh umi beli yg lain yer.

    ReplyDelete
  7. kata Cat:Smpai hati Nuha yg ku syg menghempas driku yg comel mcm dia huhu

    ReplyDelete

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla