Monday, February 28, 2011

N.U.H.A bila...@Tesco Ampang

Semalam, saya pergi ke Ampang. Selepas selesai pekena Nasi Briyani Johor, Ayah Long bawa kami ke Tesco Ampang.Syok tau kat sana sebab saya boleh naik macam-macam mainan , tak sama macam Tesco Shah Alam, ada pun banyak yang dah rosak ! Tapi kat sini mahal la, sebab satu unit, ada yang RM2 dan RM1.Selalu 50 ¢ ajer ...Layan lah gambar saya yang jakun ni :p

Mula-mula naik keretapi dulu kot..Yang ni RM2..2 token.1 token=RM1. Ada yang nak 2 token dan ada 1 token...



Pastu naik yang ni pulak..



Pastu naik kereta bomba ker apa ntah..


Saya dalam perut Dinosour ...


 comel kan ?

Ok, naik bas pulak...



Pastu naik yang ada keretapi kat dalam tu, tapi tak gerak dah rosak :p




Bagi yang dah besar, korang boleh masuk sini, RM3 untuk 2 jam :)













No comments:

Post a Comment

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla