Monday, February 7, 2011

N.U.H.A bila....Uncle PoJie Kawen

Masa cuti kat Terengganu hari tu, saya sempat pergi kenduri sambut menantu kawan Abah dan Ummi saya, Uncle Pojie & Auntie Aleya :)

Semoga berbahagia selalu yer Uncle Pojie & Auntie Aleya :)



 Dan jumpa kawan-kawan Abah dan Ummi jugak, Uncle Hafiz dan Uncle Wan.
Abang Man pun ikut kami :)

"Ummi, tengok orang joget !!! " saya jerit kat Ummi...


 La...rupanya, orang bersilat pengantin lah ...hehehehe...

 Saya sempat makan nasi minyak tau !! Best btol :)

Kak Nina pun ikut sama :)
 Ummi khusyuk tuh makan :p
Leceh btol makan daging, mesti tersangkut dicelah-celah gigi jarang saya :p

Korang suka tak makan nasi minyak orang kawen?? Best kan??

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla