Monday, April 25, 2011

N.U.H.A bila... Mata Ikan

Sekarang ni saya suka betul makan mata ikan..Bila saya buat feel macam tu, Ummi saya cakap, sama macam Mak Syepupu saya la , Safraa. Masa kecik-kecik dulu, dia suka gak makan mata ikan , sampai mata ikan kering pun nak korek.Tak tahu la skang ni suka ker tak..hehehe

Weekend hari tu, Ummi masak Ikan Bawal Masak Sweet Sour..



 Ternganga mulut nak korek mata ikan tu :p



Ok, dah dapat pun..hehehehe..



Abes kepala ikan saya kerjakan  :p

p/s:

Ummi cakap, budak kecik tak elok makan kepala ikan :p lalalalala.


p/s:

Hari Ibu nanti ada plan apa- apa tak untuk ibu korang ? Jom bawak mak kita ke Summit Subang USJ dan  join  "Mom On Facebook" Snapshot Contest.Klik sini laju-laju kalo berminat yer :)

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla