Monday, April 4, 2011

N.U.H.A bila....Kasut Adidas Baru

Salam semua ! Selamat pagi Isnin ! Hari ni, saya semangat nak pergi rumah pengasuh sebab saya ada kasut baru. Walaupun mamai, tetap saya nak berjalan jugak sebab nak pakai kasut baru katakan.

Saya beli kasut ni semalam..Setelah beberapa kali hampa sebab kasut yang Abah dan Ummi berkenan tak der saiz. Padahal saya dah cuba banyak kasut tau.Penat ajer..Ingatkan dah nak beli :p

Tapi akhirnya, kasut tu milik saya :) Yeay ! Saya beli kat Al-Ikhsan, Seksyen 7 Shah Alam, sederet ajer dengan Rasa Mas, Ayamas tu..

Jom posing dulu !!

 p/s:

Baju tidur baru saya dari http://stylokidzone.blogspot.com/


Inilah kasut baru saya..RM119.00

Terima kasih Abah...sayang Abah banyak sangat :*


Abah cakap, pakai ajer kasut ni sampai akhir tahun..hahahaha

So, ini kira kasut raya sekali laa ni....huhuhuhu


6 comments:

  1. waah..nuha..pink gitu kasut nyer..huhuhu

    ReplyDelete
  2. perrgghh.. mahalnye~ mama kakak anis mesti tak beli punye kalo kasut mahal gittu.. mama kata rugi..pakai kejap jek x muat.. muehehe

    -kakak anis-

    ReplyDelete
  3. fuyoooo canggeh..... hehehehe

    ReplyDelete
  4. wahh...bestnyer nuha....msti trus leh larik laju2 pkai kasut tu kan...

    ReplyDelete
  5. wah nuha, untungnye umi beli yg original...auntie pn ade jual yg copy...sebijik camni...rm30 je...hehehe....tk caya? sila ke http://paradigmaresources.blogspot.com/2011/04/clearance-stock-kasut-kanak2-nike.html

    ReplyDelete

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla