Friday, August 19, 2011

N.U.H.A bila....Ummi dan Abah pulak shopping

Malam tadi, Ummi dan Abah pulak shopping. Maklumlah, saya punya dah settle awal-awal lagi. Dah ada baju kurung, skirt dan blouse, seluar jeans dan t-shirt serta selipar raya :)


Mula-mula Abah beli dulu baju dan seluar raya.Ni Abah dah sudah try baju dan seluar yang dipilih :)

Layan laa saya posing dalam kedai sebelum Abah siap test baju raya dia tu :)


Rock you !! Yeah ! YEah !!

Siapa suka main games kat facebook. Ni hah RM 25,000 untuk dimenangi...Klik sini laju-laju..


Pastu Ummi pulak beli kasut kat kedai sebelah :p

Nak tayang jugak kasut yang nenek saudara saya bagi :p Sesuai dengan tema tahun ni kan :)



Jom layan Abah saya shopping kat mana kat belog Ummi saya pulak :)




No comments:

Post a Comment

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla