Tuesday, November 15, 2011

N.U.H.A bila......Doa Sebelum Tidur

As salam semua :) Semalam saya cuti duk rumah baru ngan Ummi. Ada lori tau datang rumah saya, lepas tu datang lagi van datang langsir pulak :) Boleh baca apa diorang buat kat rumah saya dalam entry Ummi seperti disini [klik laju-laju]

video




Saya dah pandai tau baca doa tidur tau ! Tapi tak tahu lah korang boleh dengar ke tak ni..Sebenarnya Ummi dan Abah baru perasan yang saya dah pandai baca sendiri masa saya tersilap baca doa nak tidur sewaktu nak makan hari tu :p





Lepas dah baca doa kena tidur Ummi cakap, tak leh cakap dah :)

psst :
Sesiapa yang ingin membuat saham akhirat, boleh menyumbangkan derma ikhlas untuk Pembinaan Masjid Bandar Bukit Raja 
Untuk sumbangan:
Nama: JAWATANKUASA PEMBINAAN MASJID BANDAR BUKIT RAJA.
Bank CIMB Islamic: 1277-0000702-105

Kelulusan Membina Masjid : JAI.SEL.BPM/01/033(42)
Kelulusan Memungut Khairat (Derma) : MAIS/E/MAL/03-2/001/03-1/24(2) 


Jangan terlepas peluang yang menarik.Treatment kat SPA pun boleh dapat RM48, siapa nak kasi kan? Klik sini untuk mendaftar dengan PERCUMA ok !!!   

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla