Thursday, November 24, 2011

N.U.H.A bila............Skuad Harimau Malaya To Be

Korang tengok bola tak malam tadi ? Saya tak tengok sebabnya Ummi dan Abah ajak tengok keadaan rumah setelah kontraktrok pasang kabinet dapur rumah baru saya petang semalam.Ok la nak upkan cerita lama dah sebenarnya ni. Masa pergi Syed Seksyen 3 pekena teh @ 12 malam :)  selepas sudah samak rumah hari tu :)


Abaikan muka Ummi yang sememeh sebab baru sudah habis basuh rumah masa ni ;p


Ini baju jersi yang dibeli kat Giant 


Skuad Harimau Malaya To Be with Mak Long saya :)

Abah tengah menjeling menjeling ku memandang :p

Sempat lagi Ayah Long rawk !

No camera plizzz..

Abah tengah tweet :p Ok, tipu :p





No comments:

Post a Comment

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla