Friday, March 9, 2012

N.U.H.A bila.............Gunting Kraf Pertama

As salam semua :) Pagi ni saya nak kongsi gadget terbaru saya yang Ummi belikan untuk saya. Iaitu Gunting. Harganya RM6.90 dan ada 6 bilah mata yang boleh ditukar-tukar mengikut keperluan :)


 Tapi saya tak pandai sangat guna gunting ni. Kena Ummi pegangkan kertas . Dan saya asyiklah merajuk bila tak berjaya gunting.



Sampai muncung2 mulut nak menggunting :p



Saya asyiklah guna gunting tangan kiri :p  Lepas Ummi tegur, baru guna tangan kanan. Saya ni separuh kidal macam Abah agaknya :p


p/s:

Sebenarnya Ummi lama dah teringin nak gunting macam ni tapi untuk potong kain, tapi sampai sekarang tak jumpa :p



Siapa yang tak mampu digalang gantikan dalam hidup korang ?Suami? Emak? Anak? Klik sini kongsi cerita korang dan menang ! 

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla