Thursday, March 29, 2012

N.U.H.A bila....Lukisan Orang & Rambutan

Korang pernah baca entry gambar orang saya yang pertama ? Kat belog Ummi saya seperti disini.



 Sekarang saya lukis orang dan makin jelas nampak orangnya :p 






Yang ni masih tak berapa faham konsep lagi.. Yang tepi2 tu semua saya cakap kaki.. Sabar jer la :p




Ni nampak okey sket.. Siap ada kening lagi you ! Tangan dan kaki semua dah ada :)



Dan ni lukisan buah yang pertama :p cer teka cer teka :p Rambutan lah :p




1 comment:

  1. tahniah...tak sabar lah nak tgu atia pandai ....

    ReplyDelete

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla