Tuesday, June 12, 2012

N.U.H.A bila...Model Spek Pink

Hari tu saya nak melaram. Siap pakai spek dan paksa Ummi saya pakaikan tudung. Lepas tu paksa Abah amikkan gambar pulak. Layankan ajer la aksi saya ni :)





Yang ni gaya yang paling tak boleh blah, siap angkat kaki tu :p 
lepas tu asyik nak terjatuh-jatuh.. Kena gelak kat Ummi pulak :p



Nuha : Nanti Ummi belikan gitar yer..
Ummi : Kat ofiz Ummi tak der jual
 Nuha : Kat kedai ada kan ??

Ummi says : 
Ok , ayat perangkap kat situ :p 
Hari2 tanya gitar.. Kemaruk nak jadi Yuna ker haper anakku ini ;p
 

2 comments:

  1. hehe... kiutnyer nuha pakai spek... nampak ke tak tu...

    ReplyDelete
  2. pas ni dia nak bergaya ngan gitar plak lah tu....hehehehe

    ReplyDelete

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla