Tuesday, June 26, 2012

Siri Bercakap Dengan N.U.H.A ...Doa

Ni kisah pagi tadi. Dalam perjalanan ke taska saya, Ummi yang drive setiap hari. Dan mesti dia baca doa dulu sebelum memulakan perjalanan.

Nuha  : Kenapa Ummi selalu baca doa ?
Ummi : Kena la baca biar Allah jaga kita, jaga Nuha , jaga Abah , jaga rumah kita.
Nuha : Jaga spiderman (labah-labah yang saya selalu nampak kat rumah ) , jaga lampu, jaga pintu , jaga pokok, jaga hantu, jaga cat, jaga baby ( anak patung dia) ,jaga dog ( anjing jiran ) , bla..bla..bla...sampai simpang depan rumah..huhuhu


p/s:

Ummi says : Sabar jer la.. Abes segala jaga dia senaraikan sampai naik pening ;p







Ni soalan hari tu masa kenduri kawen kawan Abah saya .





1 comment:

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla