Thursday, July 26, 2012

N.U.H.A bila........Tokki Dapat Bonus Raya?


PUTRAJAYA: Sebanyak 1.27 juta kakitangan awam akan mendapat duit raya apabila kerajaan mengumumkan bonus setengah bulan gaji atau minimum RM500 yang dibayar pada pertengahan bulan ini.

Selain itu, kerajaan mengumumkan berita gembira untuk 590,000 pesara kerajaan yang akan menerima Bayaran Khas Kewangan sebanyak RM500.

sumber : sini

Tokki saya bekas pesara kakitangan awam tau.So,dapat laa duit raya  RM500. Ummi pulak dapat setengah gaji :) Best lah Tokki dan Ummi :)


Gambar ni pengalaman raya saya yang kedua. Masa ni umur setahun gitu. 
 
p/s:
 

Tahun ni, agak-agak berapa yer Tokki nak bagi duit raya kat saya? hehehehe.Mungkin kena kurang sket la kot sebab Pak Su saya dah dapat baby. Mak Su saya dah selamat melahirkan baby masa puasa hari pertama tu. Tahniah Paksu dan MakSu.


No comments:

Post a Comment

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla