Thursday, April 9, 2009

N.U.H.A bila...........Baby Cute Contest !



1. Add @ Link Mama_Aqish di blogroll/bloglist anda. ->> Dah follow, tengok blog Ummi ok! :D dan saya dah link kan Damia Nurin Balqis kat List Nuha's Fwend tu ... check

2. Anda diWajibkan untuk menjadi Follower Mama_Aqish ->> Ummi dah follow, saya ngan Ummi share email..saya kecik lagi x reti baca email..

3. Gambar yang dihantar mestilah merupakan gambar Baby anda yang Latest sekali....
->> gambar ni baru jugak..

4. Sila hantar hanya sekeping gambar sahaja....
->> ni laa sekeping...

5. Sila nyatakan ape yang menarik tentang anak anda & mengapa dia layak menjadi pemenang baby cute contest???

->>Apa yang menarik tentang saya erkk kawan2??? Saya layak menang sebab saya cute laa kan..kan?kan?hihi..tak reti laa nak puji diri sendiri..Ummi tolong jawabkan ok!!

Ok laa Ummi jawabkan:

Nur Nuha Humayra tersangatlah cute sebab dier suka membebel tak berenti sebab masa mengandung kat Nuha Ummi tersangatlah gemar makan vontot ayam..bila nampak Ummi dier suka menjerit tak hengat donea sambil kaki kecil berlari2 setempat macam nak berenang tapi tak sampai..hahahaha..btol kan Nuha?? Nuha baru ada 2 tight..so haruslah kena menang sebab nak tambah koleksi tight..bleh macam tu pihak juri/hakim??hihihi.Lagi satu skang dier dah pandai sebut Abah dan emak...padahal orang ajar Ummi..Ummi... emak jugak disebutnya..tak pun Mama..hahahaha...

alaa Ummi ni..abes tercemar ke'cute'an saya ni :(


6. Bila dah siap, tinggalkan komen di entri ini beserta dengan email address. Untuk pemilihan pemenang nanti...

->> check

7. Gambar kesemua baby yang masuk contest berkenaan akan di paparkan pada blog ini...

->> owh..ok!! glemer laa nanti erkk Auntie Mama Aqish??

8. Hadiah untuk pemenang ialah sehelai tight yang boleh dipilih sendiri dari website http://tightforbaby.blogspot.com/ & hadiah akan dihantar melalui pos sampai ke depan pintu rumah @ pejabat...


9. Pemenang akan diadili oleh hakim yang berpengalaman & keputusan adalah muktamad sebarang surat menyurat tidak akan dilayan....
->> Ok...

So meh laa join contest bagi sesapa yang terasa diri itu cute macam saya..hihihi..Perasan abes....Untung dapat tight lagi sehelai..saya dah ada 2 tight :D
hehehe...Klik kat SINI

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla