Monday, April 13, 2009

N.U.H.A bila...........rantai Tok Ji!

Hari minggu tak pegi mana-mana pun..duk jer umah...Abah ngan Ummi kuar pi Tesco pun x ajak..mencik tau..tapi saya suka sebab Ummi belikan saya 2 helai baju baru..
Semalam, Tok Ji saya pakaikan saya rantai...tapi tu bukan rantai saya laa..rantai saya , Tok Ji nak belikan bila harga emas turun , dapat yang besar sket saya besar sket lagi...



Comel tak saya pakai rantai ni? yer laa..yer la...rantai nampak comel bila dipakai oleh saya kan?:P




Saya nanges sebab Tok Ji nak amik balik rantai dier





tidak..tidak..jangan amik balik rantai ni..ni rantai sayaaa Tok Ji




Ummi, belikan laa saya satu yang macam ni, tunggu rantai emas dari Tok Ji lambat laaaaa...

8 comments:

  1. wah..nuha seksi la.. nasib pic blur..hehe

    ReplyDelete
  2. Peewitttt.. Seksinya!!!

    Yang benar,
    Ian Romeo Ariff..

    ReplyDelete
  3. cekci lah awak ni nuha ;) sgt cute!

    ReplyDelete
  4. seksinye Nuha masuk blog..keskeskes geram tgk Nuha ni..montok dan mantop gituh...

    ReplyDelete
  5. hihi awak pakai rantai tu nmpk mcm tok guru la nuha.tok guru silat.saya pun xde rantai.meh kite beli rantai.br org tau kite ni girl

    ReplyDelete
  6. hehe...Nuha pakai rantai azimat ke tu...

    ReplyDelete
  7. cekci nyer... rantai pun dh takperasan.. nampak nuha yg cekci jer.. :P

    ReplyDelete
  8. minta je ngan tok ji rantai tu..biar tok ji beli rantai lain bila mas dh turun huhu2

    ReplyDelete

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla