Thursday, December 24, 2009

N.U.H.A bila.......... dadih plak!


Hari tu Ummi dah tak belikan saya calciyum sebab saya dah jemu.Saya tak mahu makan.Tapi bila iklan calciyum keluar kat tv malam tadi, saya teringin nak makan balik calciyum tu.Saya suh Ummi buka peti, saya tengok takder calciyum tapi ada seakan-akan calciyum :)



Dadih rupanya ummi cakap nama dia.




Ok laa, dari tak dapat makan apa-apa kan.



Sedap jugak dadih jagung ni kan?

2 comments:

  1. ish ish anak dara saper nih...hehe

    ReplyDelete
  2. suh ummi buat sndii la dadih tu...sonang jor hehe

    ReplyDelete

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla