Monday, December 14, 2009

N.U.H.A bila.......... MPH

Hari Jumaat hari tu, saya dan Ummi pegi MPH sementara menanti Abah settle urusan dier.Sebab tak tahu nak pegi mana la ni kan..Nak gi mothercare tapi macam tak mampu jer nak beli barang dalam tu kan.[ummi laa cakap :P]



Mula-mula Ummi ajak saya jalan-jalan depan MPH jer..


Lepas tu saya buat-buat seronok nampak buku..Terus Ummi bawak saya masuk dalam tu..




eh, bleh ker duduk sini..belasah jer la..



Banyaknya laa buku kat sini..buku ini menjadi pilihan saya..


ini kaler kuning..y.e.l.l.o.w

Last-last , Ummi ajak saya keluar.Tapi dier suh auntie dalam MPH tu amik buku ni dari saya.Saya bagi la.Lepas tu jalan-jalan lagi, saya amik buku lain plak, yang tu saya tak bagi dah orang amik, sampai Ummi kena beli buku tu.Ada ke autie kat kaunter tu nak amik buku saya, meraung tau saya dalam tu.Panik muka dier..hahaha.. Ummi, lenkali kita pegi lagi kat sini yer..mesti Ummi serik :P


5 comments:

  1. tgk gelagat nuha ni kan...terindu plak kat anak saya...hehhehe

    ReplyDelete
  2. Ayohlong pon baru balekk dari belek - belek ntak beli buku kat kinokuniya...

    ReplyDelete
  3. ala siannya nuha..nak baca buku ye..nanti suh ummi beli lagi ye..

    ReplyDelete
  4. hehe. bestnyaaa duduk dalam mph. he. dah besar mesti suka masuk MPH jugak ni. hehe

    ReplyDelete

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla