Monday, April 12, 2010

N.U.H.A bila..........bermain di playground dengan Atia

Semalam saya pergi rumah Atia di Puch*ong.Ibu Atia buat majlis hari lahir Atia.Best tau, dapat makan bihun sup.Saya memang suka makan bihun sup.Terima kasih yer Auntie Ad sebab jemput kami sekeluarga.Lepas tu, kami pergi main dekat playground dekat dengan rumah Atia.

 Saya diberi naik kuda...

Atia pun naik jugak..hati-hati yer Atia..

Ni Atia dengan Ayah dia..Ops..Kepala tak nampak pulak..



Tak lama lepas tu, Abah dan Ummi ajak balik.Meraung la saya tak nak naik kereta.Saya nak main lagi!

2 comments:

  1. nuha dah jumpa kawan seronok la tu..cantik skirt nuha tu..

    ReplyDelete
  2. Bestnya nuha main .. naper x ajak ayra?

    ReplyDelete

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla