Wednesday, April 21, 2010

N.U.H.A bila................Syed lah pulak

 Hari ni saya demam sket dan batuk-batuk.Malam tadi saya muntah.gatal btol tekak saya ni.Pagi-pagi, Ummi dan Abah bawa saya pergi DE*MC.Doktor check sana, check sini.Rimasnya.

seb baik, saya kena tunggu sekejap ajer kat klinik *wink



Lepas tu, Abah bawa kami ke Syed.Syed adalah sebuah kedai mamak yer :) Mamak kat situ kacau saya laa pagi tadi.Sebab saya cute eh?Opss, terperasan lah pulak.

Ummi, hulurkan sudu plzzz...

Masa untuk makan....Sila-sila, jamu mata yer..

Garing seh roti canai ni...ada berani??

Ok, tu jer laa..hehehe

p/s:

Pagi tadi kan, mantan MB selangor gitu makan kat situ jugak.Dia siap senyum kat saya sambil pegang cucu dia :) glamour sekejap ai..hehehehe


3 comments:

  1. shomeinya diaa :D

    http://nomborsebelas.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. sedap pulak auntie tgk roti canai tu..

    ReplyDelete
  3. mamak lagiii.. ;)xajak auntie pun..

    ReplyDelete

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla