Tuesday, July 20, 2010

N.U.H.A bila........................ais krim

Korang suka tak makan ais krim? Saya? Mestilah suka.Tapi Abah ngan Ummi ni kan, sejak ada peti ais baru ni, asyik pergi dapur bergilir-gilir ajer tanpa pengetahuan saya tau! Tengok-tengok kat bakul sampah ada plastik aiskrim.Ni tak boleh jadi.Hari tu, saya terperasan Ummi keluarkan kon aiskrim dan aiskrim.Apa lagi! Mesti lah saya nak jugak!!!




Bestnya makan aiskrim!Terliur tak??

Ummi, lain kali taruk banyak sket yer aiskrim dalam kon saya nih...
Jangan kedekut sangat dan makan sorang ajer tau!! hehehe

kawan-kawan suka makan aiskrim??

4 comments:

  1. cedapnya aiskrim awak...
    tapi sy tk makan ais krim..ummi saya kata nnt sakit gigi.. cian sy kan..

    ReplyDelete
  2. saya tak berapa suka...tapi makan...

    ReplyDelete
  3. qila tak suka makan... dia tak tahan sejuk giginya.. hehehehehe...

    ReplyDelete
  4. ciann nuha x dpt mkn aiskerim ehh...apela ummi ni sorok2 pulak

    ReplyDelete

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla