Wednesday, July 21, 2010

N.U.H.A bila.................kedai tayar

Last 2 weeks, sebelum minggu saya ditinggalkan Ummi pergi Gambang tu, saya ikut Ummi dan Abah pergi kedai tayar kat Klang. Dekat dengan rumah uncle Semi dan Uncle Anz :)

Tengokkk...banyak kan tayar kat kedai ni...

Ummi, saya nak satu tayar tu boleh???


Eh Abah, nape diorang amik semua tayar kereta kita??? Diorang bawak pergi mana??


Tengok Abah saya bersedih dengan kehilangan keempat-empat tayar keretanya tu..hihihi


Jom kita intai...Oh, rupanya diorang nak gantikan tayar kereta kami dengan tayar kereta baru lah!!!horaaay!!!


Apa kes ntah Ummi nak amik gambar kaki ni..hehehehe

Sekian :)


1 comment:

  1. tangan letak blakang....macam org tua lah nuha ni...heheheh

    -ad-

    ReplyDelete

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla