Friday, September 3, 2010

N.U.H.A bila.........................hadiah

Balik-balik rumah kelmarin, Ummi hulurkan hadiah buat saya.Ada 2 hadiah.
Satu dari Auntie Ad.Dan satu lagi dari Ummi sendiri lah :)

Terima kasih Auntie Ad, bagi baju kat saya sempena birthday saya yang kedua hari tu :)Cantik kan?


sexy jugak kan? Wowiey :)

Ni yang kedua, ni Ummi beli dengan voucher yang dimenanginya 
untuk contest I Love You Contest [rujuk sini] .
Kalo korang berminat nak dapatkanya jugak , boleh lah terjah sana yer :)

Siapa lagi nak bagi hadiah birthday dekat saya??? hehehehe

2 comments:

  1. jauh tu auntie beli adiah nuha....

    ReplyDelete
  2. wow glamour lagi 2 antie ad beli bju tok nuha..cantik...nti dtg opis mama lay la pkai ek?antie sura nk tgk..msti tomey...

    ReplyDelete

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla