Monday, September 6, 2010

N.U.H.A bila.......pipin di Mak Nyah kan...

Hi..nama saya Pipin.Masih ingat tak lagi pada saya? Satu-satunya belaan cik Nuha yang masih setia disisi Cik Nuha.Hari tu, tuan besar saya, cik Nuha telah memaksa Umminya memakaikan saya baju nyer..Habis tau identiti saya sebagai lelaki sejati...Lepas tu dia suruh Ummi dia pakaikan tudung pulak...

Ai tak relaaa you diperlakukan begini..perlukah saya telefon kat jabatan kebajikan masyarakat? Saya sudah tidak tahan dah hidup begini...[Rupa asal seperti disini ]


Ala-ala comelnyaaa Pipin :) kata Nuha

eh Nuha, lemas tau dak picit hidung orang ! Kata Pipin

2 comments:

  1. haahahaha....dah bertukar terus rupa pipin bila pakai tudung...ekekee

    ReplyDelete
  2. hehhehe...nasib baik pipin jer...kalo ada adik...tah macam mana tah rupa adik nuha buat agaknya kan

    ReplyDelete

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla