Friday, September 17, 2010

N.U.H.A bila......melaram dengan baju raya !

Salam semua? Amacam raya? Ada seronok ke? Saya mestilah seronok, sebab dapat jumpa kaum keluarga yang jarang jumpa.Tapi yang tak seronok sebab tak pergi jalan mana sangat sebab Abah saya kena chicken pox lah..Kesian abah saya tau kawan-kawan...Hari ni Abah masih lagi MC sampai Isnin depan...Tapi hari ni, saya dah kena hantar kerumah pengasuh sebab Ummi dah mula bekerja hari ni.Rajin kan Ummi saya...

Hari ni nak tunjuk baju raya saya disepanjang hari raya walaupun tak pergi raya kemana-mana..Penampilan kena jaga jugak tau :)



Ni baju kurung saya.....Aksi dirakam dirumah Tokki sebelah Abah dan Ummi saya...Dua-dua gambar kat tangga :) Jarak umah Tokki sebelah Abah dan Ummi saya cuma setengah jam ajer...



Siap pakai mask.Mask tu Abang Danish punya..hehehe


Saya dan pistol ! Apakah? Pistol abang Danish punya jugak..heheheh


Saya tengah berkira-kira nak buat apa dengan duit raya yang saya dapat hari ni..hehehehe

Dan baju hadiah hari lahir oleh Auntie Ad :) Pose istimewa dan menggoda untuk semua !! hehehe

Korang dapat banyak duit raya tak???

3 comments:

  1. amboi...besar dah anak dara ni...kemain lagi posing....

    ReplyDelete
  2. cantiknyer nuha melaram... ayu berbaju kurung... :)

    ReplyDelete

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla