Friday, June 10, 2011

N.U.H.A bila....Paksu Nikah Ngan Maksu

Lama sungguh tak update belog...Hari ni baru berkesempatan. Sebenarnya saya balik kampung sebab Paksu saya kahwin. Jom layan gambar saya di majlis nikah paksu yer :)


Ini masjid Paksu yang nak nikah ni :)

Sebelum paksu nikah, sempat makan pulut gaul kelapa dulu..sedappp :)


Ni sementara tunggu pukul 10 lebih...


Masa ni belum nikah lagi, so ini Maksu - to - be saya :) 

 Ayah Long saya yang rakam video..

Skang , masa yang dinanti telah tiba :)


Debaran bakal suami :p
 Inilah Paksu saya..hensem tak ? :p



Cincin pun disarung..Ummi, saya belum ada cincin lagi la...
eh, saya panggil Ummi saya bukan maksu..kebetulan nama maksu saya Ummi Iryani :)


 eh Paksu, sabar dulu yer ;p

 Saya tengah marah kucing time ni sebab sibuk nak bergambar sama :p


 Saya pulak tumpang posing..hehehe


Selanjutnya boleh baca kat belog Ummi, Majlis Nikah adikku ditunda sehari awal, salah siapa?

Lagi 67 sen lagi ni nak cashout churpchurp kali pertama..hari ni dah cashout nuffnang kali ke 6.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla